رئیس کمیته امداد پارسیان خبر داد؛
تابناک-رئیس کمیته امداد پارسیان گفت: عملیات گازرسانی برای 620 واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارسیان با اختصاص اعتبار یک میلیارد و 240 میلیون تومان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در خصوص ارائه خدمات گازرسانی به واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازهای جامعه هدف شکل گرفته و از همین رو با برنامه‌ریزی انجام شده، گازرسانی به 620 واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با اعتبارات یک میلیارد و 240 میلیون تومان در شهرستان پارسیان در حال اجرا است.

نصیریان افزود: خانواده‌های تحت حمایت که در محدوده گازکشی قرار دارند، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از سوی کمیته امداد از حق انشعاب رایگان گاز برخوردار شوند و همچنین مبلغ دو میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد جهت لوله‌کشی گاز منازل به هر خانواده پرداخت می‌گردد.
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 100 واحد مسکونی شهری و روستایی خانواده تحت حمایت این نهاد در این شهرستان به اتمام رسیده و مابقی واحدهای مسکونی در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام /ز80

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار