تابنام-رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۹ قطعه زمین ملی و دولتی به مساحت بیش از ۴۶ هزار متر مربع در شهرستان قشم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 29 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: ۹ قطعه زمین ملی و دولتی به مساحت بیش از ۴۶ هزار متر مربع در شهرستان قشم رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: این اراضی به دستور مقام قضایی و با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی لافت و پاسگاه مرزی دریایی باسعیدو، در ۳ روستای گوران، چاهو شرقی و درکو از زمین خواران باز پس گرفته شد.

وی در ادامه افزود: ارزش زمین‌های رفع تصرف شده بیش از ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان با تأکید بر مقابله و برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ خواهد ماند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان غیر مجاز را فراهم می‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.
انتهای پیام/ز199

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار