همتی پس از بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در معادن بخش فین خبر داد؛
تابناک-استاندار هرمزگان از سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در منطقه رضوان بخش فین خبر داد و گفت: در حوزه معادن آهن هرمزگان با انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، جهش جدیدی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 29 January 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در معادن بخش فین شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در پهنه های معدنی هرمزگان سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: از جمله این سرمایه گذاری ها احداث کارخانه کنسانتره است که در منطقه رضوان بخش فین، سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی برای احداث این کارخانه صورت گرفته و در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم تا اسفند‌ماه سال جاری خط تولید آن آماده افتتاح و راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: این مجموعه توانسته برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال کند که ۱۷۰ نفر از آنها نیروهای بومی بخش فین هستند.

استاندار هرمزگان سرمایه گذاری ها در معادن بخش فین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند و مردم بخش فین نیز در اجرای آنها همکاری مناسبی داشته‌اند، همچنین سرمایه‌گذاران پروژه‌های معدنی کمک های اجتماعی خوبی در بخش فین انجام داده اند و با بهره برداری از این پروژه ها، ایفای نقش اجتماعی سرمایه‌گذاران در منطقه بسیار بیشتر خواهد شد.

وی به ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه معادن هماتیت در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها در راستای تکمیل چرخه فولادسازی در استان صورت گرفته است.

همتی تصریح کرد: در حوزه معادن آهن هرمزگان با انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، جهش جدیدی صورت گرفته و علاوه بر این در بخش فین، مجموعه مادکوش نیز بر روی معدن دیگر سرمایه‌گذاری انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ز200

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار