سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در دیدار با ورزشکاران فوتبالیست فین:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: کلیه مسابقات ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود تا مشکلی برای جوانان ورزشکار به وجود نیاید.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 29 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سفر به بخش فین شهرستان بندرعباس به همراه دکتر همتی استاندار هرمزگان با کادر فنی و جوانان فوتبالیست تیم فوتسال فین و مارم دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در این دیدار که حسین امیر تیموری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز حضور داشت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به سفر استاندار هرمزگان به بخش فین، عنوان کرد: دکتر همتی استاندار هرمزگان نگاه ویژه ای برای رشد و ترقی بخش فین به ویژه توسعه ورزش آن دارد.

وی افزود: مشکلات مربوط به احداث زمین فوتسال استاندارد برای تیم فوتسال فین و مارم طی نشستی با دعوت از مدیر کل ورزش و جوانان استان در استانداری پیگیری می شود تا این شهر صاحب زمین فوتسال مناسب شود.

رئوفی تصریح کرد : وجود اشتیاق به ورزش در بین نوجوانان و جوانان فینی با وجود شرایط کرونایی قابل تقدیر است و استانداری از توسعه ورزش فین به عنوانی شهری با قدمت و با استعداد حمایت می کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه مسابقات ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود تا مشکلی برای جوانان ورزشکار به وجود نیاید.

انتهای پیام/ز202

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار