به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :
تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: برای اولین بار در سطح استان بوشهر با همکاری انجمن موسیقی این اداره کل و به همت گروه تلویزیونی هشتگ تی وی، مراسم دهه فجر را در جوار ساحل زیبا و نیلگون خلیج فارس بوشهر بصورت زنده در فضای مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد ایام خجسته و شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، بیان کرد: ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

فاطمه کرمپور عنوان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و انجمن موسیقی این اداره کل برای اولین بار در سطح استان بوشهر به همت گروه تلویزیونی هشتگ تی وی مراسم جشن دهه فجر با نام "جشن انقلاب" در فضای مجازی برگزار می کند.

وی افزود: این مراسم بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت زنده از یازدهم الی بیست و دوم بهمن ماه هر شب راس ساعت ۲۰/۳۰ در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است که موسیقی های شاد بومی محلی استان بوشهر، استند آپ کمدی، معرفی کتاب های انقلاب و گفتگو با مفاخر این استان از جمله برنامه های جشن انقلاب می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار