تابناک-به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ،نمایشگاه صنایع دستی محلی و محصولات کشاورزی بخش مرکزی در بندرخمیر دایر شده است.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 02 February 2021

به گزارش تابناک،در این نمایشگاه صنایع دستی محلی از جمله جعبه و سبد وکیف دستی، لباس زنانه با زینت‌های سنتی و دیگر کارهای دستی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
علاوه بر محصولات صنایع دستی،محصولات کشاورزی بخش مرکزی شهرستان خمیر نیز از قبیل گوجه فرنگی از نوع گلخانه ای، گیلاسی، زیتونی و فضای باز، بادمجان ، بادمجان سفید، گل کلم، کلم پیچ، فلفل قلمی، فلفل دلمه ای نمایش داده شده است.
ابراهیم پرواز بخشدار مرکزی خمیردر آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور فرماندار خمیر و جمعی از مسوولان برگزارشد،اظهار کرد:این نمایشگاه به همت بخشداری مرکزی و با همکاری فرمانداری خمیر، جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از بانوان عضو صندوق خرد روستایی بخش مرکزی افتتاح و دایر شده است.
به گفته وی هدف از برگزاری این نمایشگاه ، معرفی صنایع دستی محلی و همچنین محصولات کشاورزی بخش مرکزی شهرستان عنوان شده است.
گفتنی است نمایشگاه مذکوربه مدت ۳ روز ،از صبح سه شنبه لغایت پنج شنبه هفته جاری به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری خمیر دایر خواهد بود.
ساعت کار این نمایشگاه نیز تا پایان ساعت اداری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار