با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجمتاعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه سفر به بخش توکهور و هشت بندی با حضور در روستای هشتبندی دو این بخش، پروژه بزرگ ناحیه صنعتی توکهور و هشتبندی در مساحت ۵۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 05 February 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه سفر به بخش توکهور و هشت بندی دقایقی پیش با حضور در روستای هشتبندی دو این بخش، پروژه بزرگ ناحیه صنعتی توکهور و هشتبندی در مساحت ۵۰ هکتار را بعد از سالها انتظار مردم با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امیرزاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و اقشار مختلف مردم کلنگ زنی کرد.

این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد تومان احداث می گردد که با بهره برداری از آن برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

با احداث ناحیه صنعتی توکهور و هشت بندی زمینه استقرار صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در توکهور و هشتبندی تسریع می شود و خود زمینه ساز رونق کشاورزی این منطقه می شود.

احداث ناحیه صنعتی هشتبندی از مصوبات مهم سفر دکتر همتی استاندار هرمزگان به توکهور و هشت بندی بود که با پیگیری های مکرر مسئولان استانی، شهرستانی به ویژه مهندس سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و مسئولان محلی به ثمر نشست.

انتهای پیام/ز281

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار