کد خبر: ۹۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 13 September 2015
رشت - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه رودسر از اجرای 40 برنامه فرهنگی ، ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.
[اجرای 40 برنامه فرهنگی ، ورزشی هفته دفاع مقدس در رودسر]

به گزارش خبرنگار ایرنا ،سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر این مطلب که هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است بر لزوم تبیین آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت : باید برای حفظ این ارزشها و آرمانها که در راه آن خونهای پاکی به زمین ریخته شد به نسلهای پس از دفاع مقدس تلاش کنیم و همه ما در این راه رسالت سنگینی بردوش داریم که باید به آن عمل کنیم.
وی همایش پیاده روی خانوادگی ،نشست های بصیرتی ،خاطره گویی ،زنگ مقاومت در مدارس ،دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،گلباران مزار مطهر شهدا و رژه موتور سواران را از جمله برنامه هایی ذکر کرد که طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.
فرمانده سپاه ناحیه رودسر با یادآوری این مطلب که فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه زنده و پایدار باقی بماند تصریح کرد : به برکت همین فرهنگ ایثار و شهادت طلبی شهدا بود که امروز ایران اسلامی عزتمندانه در جهان می درخشد و ما باید این فرهنگ را پاس بداریم و از آن صیانت کنیم و امروز دشمنان ما از همین فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران واهمه دارند و نمی توانند اهداف شوم خود را علیه نظام ما عملی کنند.
معاون سیاسی ،اجتماعی فرماندار رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه ایثارگریها و رشادت طلبی شهدای ما باعث عزت ،عظمت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی شده بر تداوم راه شهدا هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت : آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر می تواند نظام ما را از آسیبها و توطئه های دشمنان مصون و محفوظ نگه دارد حفظ همین آرمانها و دستاوردهای شهداست که باعث اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
یوسف پورامیر افزود : شهدای ایران اسلامی با نثار خون پاک خود از انقلاب ،دین و اسلام دفاع کردند و امروز مایه مباهات و افتخار ما هستند و ما هم وظیفه داریم با تمام توان راه آنان را که راه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است ادامه دهیم .
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز می شود.
شهرستان رودسر بیش از 700 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار