تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این اتفاقات مرا یاد زمانی انداخت که عمروعاص و ابوموسی اشعری را به عنوان حکم انتخاب کردند ،آن روز هم ابوموسی اشعری را به یک جمله خام کردند و با این تصمیم نابجا حق شیعه را پایمال کردند
کد خبر: ۹۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 14 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد اتفاقات شورای شهر دهدشت آنچنان پیچده و حاشیه ساز شده است که به احتمال قوی تا پایان دوره نمایندگان فعلی روی آرامش را نخواهد دید. پس از کش وقوس های فراوان و موضع گیری های مختلف نهایتا اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند اما گویا این پایان ماجرا نخواهد بوددر جدید ترین خبر عضو معترض شورای شهر دهدشت به بیان مسایل پشت پرده انتخاب هیئت رییسه جدید شورای اسلامی شهردهدشت پرداخت و مجددا خواهان اعلام نتیجه تحقیق از تخلفات درشهرداری دهدشت درسریع ترین زمان ممکن شد.

علی محمدموسوی امجد در گفت و گوی اختصاصی باعصر دنا با بیان اینکه وظیفه شورا حفظ و صیانت از بیت المال و امورات مربوط به مردم است گفت : اعضای شوراشهر دهدشت روزی که با مردم این شهر هم قسم شدند تمام هدفشان پیشبرد اهداف شهرداری و شورا و باز کردن گره از کار مردم بود.

وی با تاکید براینکه تمام سعی مان این بود که شرمنده ی مردم و پروردگار خود نشویم ادامه داد : قطعا مردم بر اساس اعتمادی که به ما داشتند رای دادند و ما باید به درستی پاسخ این اعتماد را می دادیم، که این اتفاق به هیچ وجه نیفتاد .

این عضو معترض شورای شهر دهدشت با بیان این پرسش که ، آیا قرار بود شورای ما شورای مردی باشد یا ایلی و طایفه ای؟ گفت : مگر سوگند ما در پیشگاه حق این نبود که حافظ و پشتیبان بیت المال باشیم؟

موسوی امجد که ازنحوه تصمیم رییس جدید شورای اسلامی بشدت ناراضی بود اظهار داشت : نمی گویم بنده و دوستانم اشتباه نداشتیم، اشتباهات جزئی از زندگی انسان است اما خداوند متعال شاهد و آگاه است که هیچ گاه نخواستیم مسائل ایلی و طایفه ای را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم چون بر این باوریم که شورا فقط متعلق به یک طیف و طایفه خاصی نیست و متعلق به همه مردم و طیف ها است .

وی با اعلام اینکه چرا همکاران ما در شورای شهر دهدشت همه چیز را فراموش کرده و شورا و شهرداری را فقط مختص خود و طیف خود میدانند؟ تصریح کرد : مگر مابقی طیف ها سهم و حقی ندارند؟آیا قول ما از روز اول طایفه گری و قوم گرایی بود؟

این عضو معترض شورا گفت: چه اتفاقی افتاد ، آقایی که تا دیروز همسو با بنده و دوستانم بود و تمام گزارشات علیه شهرداری را به مقامات بالا ارسال می کرد و در صف معترضان به شهردار و شهرداری بود در دقیقه نود دیدگاهشان تغییرکرد و به صف مخالفان ما پیوست؟

وی با بیان اینکه، ماکدام را باور کنیم؟حرفها و گزارشات دیروزشان را یا حمایت و هم سو عضو شدن امروز آنها را؟ گفت: چرا اجازه می دهیداز سادگی شما سوء استفاده کنند.

عضو شورای شهر دهدشت افزود : این اتفاقات مرا یاد زمانی انداخت که عمروعاص و ابوموسی اشعری را به عنوان حکم انتخاب کردند ،آن روز هم ابوموسی اشعری را به یک جمله خام کردند و با این تصمیم نابجا حق شیعه را پایمال کردند.

وی تاکید کرد : من نگران این وضعیت و این آقایان هستم چون عده ای زیاده خواه برای پیشبرد منافع خود از این آقایان برای مقاصد خود پل ساختند.

وی با مخاطب قرار دادن این عضو شورای شهر دهدشت با بیان چند پرسش، گفت : چرا خود را بازیچه دست دیگران می کنید ؟مگر خودتان توان تصمیم گیری ندارید ؟ آیا اینگونه حمایت از تخلفات شهرداری دهدشت به هر قیمتی ارزش دارد؟ اینگونه میخواهید از ایل و طایفه خود حمایت کنید؟آیا طایفه شما از این حمایت و این زیاده خواهی شماها حمایت می کنند؟ قطعا ایل و طایفه شما هم به این اعمال شما راضی نیستند.

وی با بیان اینکه چطور توانستید قرآن در دست بگیرید و برای زیاده خواهی خود نهروانی دیگر به راه بیندازید؟ ادامه داد : حکایت شماها حکایت کسانی است که در جنگ صفین قرآن بر سر نیزه کردند و ساده لوحان اطراف علی(ع)را به سخره گرفتند و جنگ صفین را تبدیل به نهروان کردند.

موسوی امجد اظهار داشت : من از طرف خودم و شماها از مردم و پرسنل شهرداری دهدشت عذرخواهی می کنم چون شماها اجازه ندادید که خواسته هایشان را برآورده کنیم.

این مسئول شورای شهر دهدشت با تاکید بر این مطلب که بایدصادقانه عرض کنم طی این دوسال آنچنان که شایسته مردم شریف شهرمان بود کاری انجام نشد تصریح کرد : با این وضعیت جدید که متاسفانه اکثریت اعضای شورا به جای خدمت به مردم بیشتر به حفظ وضعیت موجود شهردار هستند به آینده هم امیدی نیست .

وی با بیان اینکه من از محضرمردم شریف دهدشت عذرخواهی می کنم اظهار داشت : تنها راهکار را بررسی دقیق و سریع تخلفات شهرداری از سوی مسئولین ذیربط می دانم.

این عضو معترض شورای دهدشت تاکید کرد: درغیراینصورت ادامه کار اعضای فعلی رابه مصلحت مردم نمیدانم و خواهان انحلال شورای اسلامی شهردهدشت ازسوی فرماندار شهرستان هستم.

 روز گذشته برخی ازکارشناسان معترض شهرداری به همراه طیف منتقد هیئت رئیسه جلوی فرمانداری کهگیلویه اجتماع کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار