تابناک: همچنین در یکی از بندها اشاره شده که قطعی اینترنت در منطقه 10 اصفهان گزارش نشده است اما این در حالی است که تا امروز نیز تماس ها با تابناک و همچنین سایر رسانه‌ها از سوی مردم برای گلایه از وضعیت اینترنت مخابرات ادامه داشت.
کد خبر: ۹۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 14 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان، در پی درج خبری که با تماس‌های مکرر خوانندگان تابناک با این سایت خبری – تحلیلی درج شده بود، جوابیه‌ای را در پاسخ به تابناک ارسال کرده است:

احتراما پيرو خبر درج شده در سايت خبري تابناك در روز يكشنبه مورخ 22 شهريور1394 با كد 531389 و با عنوان "مسئولان مخابرات اصفهان زبان عذرخواهي ندارند"، جوابيه ذيل در راستاي تنوير افكار عمومي جهت درج در سايت مذكور حضورتان ارسال مي‌گردد. لذا مقتضي است طبق ماده 23 قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام فرماييد .

( همچنين لازم است نگارنده و سردبير محترم بخش خبر سايت تابناك با دقت نظر بيشتر و استفاده از اطلاعات موثق از درج اخبار نادرست پرهيز نموده و نسبت به صحت اخبار دريافتي بررسي لازم مبذول فرمايند.)

" شركت مخابرات استان اصفهان همواره پاسخگوي مشتركان بوده و هست"

1- شركت مخابرات استان اصفهان همواره خود را پاسخگوي مشتركين دانسته و تمام تلاش و اهتمام خود را براي ارائه برترين سرويس‌ها و خدمات به مشتركين و متقاضيان معطوف داشته است.

اين شركت جهت نگهداري و پشتيباني از سرويس‌هاي ارائه شده به مشتركين، تمام ظرفيت‌هاي لازم را بكار گرفته و به صورت شبانه روزي اقدام مي‌نمايد و كسب رتبه برترين شركت‌ ارائه كننده سرويس‌هاي تلفن ثابت از سازمان تنظيم مقررات كشور در سال‌هاي 92 و 93 گواه بارز اين ادعاست.

2- شركت مخابرات اصفهان به منظور جلب رضايت حداكثري مشتركين اينترنت پرسرعت استان و ارتقا كيفيت خدمات ارائه شده طي دو هفته اخير ضمن افزايش حدود 45 درصدي پهناي باند اينترنت استان، تعداد 15 ،STM1 جديد نيز به ظرفيت پهناي باند اضافه نموده است.

3- در روزهاي اخير اينترنت پرسرعت شركت مخابرات استان مخصوصا در منطقه 10 اصفهان هيچگونه قطعي نداشته و به دليل افزايش تعداد كاربران و افزايش ترافيك شبكه ناشي از اعلام نتايج كنكور، در ساعات پرترافيك امكان اتصال مشترك جديد به اينترنت ميسر نبوده است.

با اين وجود جهت رفع محدوديت ايجاد شده بلافاصله اكيپ‌هاي فني به صورت شبانه‌روزي فعال گرديده و ضمن بكارگيري تسهيلات كوتاه مدت نسبت به رفع مشكل ذكر شده اقدام نموده و برنامه‌ريزي براي جلوگيري از عدم بروز اختلال آني صورت گرفته است.

4- لازم به ذكر است براي اين مورد و موارد مشابه احتمالي ديگر شماره پاسخگويي 2020 و 5000 شركت مخابرات اصفهان به صورت شبانه‌روزي ضمن پاسخگويي به تمام درخواست‌هاي مشتركين ADSL، در صورت بروز خرابي احتمالي از طريق سيستم مكانيزه و اپراتور موارد را پيگيري و برطرف مي‌نمايد.

5- شايان ذكر است مبناي ارائه سرويس اينترنت پرسرعت شركت مخابرات استان اصفهان دريافت هزينه بر اساس ميزان مصرف ديتاي مشترك بوده و شركت تا كنون هيچ‌گونه هزينه‌اي بابت پشتيباني از مشتركين دريافت ننموده است.

همچنين در شرايطي كه دريافت هزينه بر اساس ميزان مصرف ديتا است، ترجيحا مصرف بيشتر مشترك، براي شركت سودآور بوده و لذا قطع و يا اختلال در سرويس در درجه اول به زيان شركت مخابرات مي‌باشد.


گفتنی است؛ در نکته اول این جوابیه به كسب رتبه برترين شركت‌ ارائه كننده سرويس‌هاي تلفن ثابت از سازمان تنظيم مقررات كشور اشاره شده است اما این درحالی است که مطلب تابناک در خصوص خدمات مخابرات مرتبط با سرعت و وضعیت قطعی‌های مکرر اینترنت مشترکان بوده نه در مورد وضعیت تلفن ثابت در استان!.

همچنین در یکی از بندها اشاره شده که قطعی اینترنت در منطقه 10 اصفهان گزارش نشده است اما این در حالی است که تا امروز نیز تماس ها با تابناک و همچنین سایر رسانه ها از سوی مردم برای گلایه از وضعیت اینترنت مخابرات ادامه داشت.

اگر مخابرات مدعی پاسخگویی به انتقادات مشترکان از طریق سامانه 2020 است. باید در این خصوص نیز این نکته را متذکر شویم که مشترکان ای دی اس ال مخابرات، در تماس با این شماره تلفن برای شارژ سرویس خود، با اشغالی مکرر این شماره مواجه می شوند.

حتی در موارد اندکی هم که موفق به برقراری تماس با 2020 شده اند، بعد از وارد کردن کدملی خود با این پیغام که "اجرای درخواست شما امکان پذیر نیست" مواجه شده اند!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
درتاریخ ذکرشده اینترنت ماقطع بودومخابرات نیز جوابگو نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار