مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد؛
تابناک-مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در شرایط کنونی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است، گفت: بیش از 70میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها در هرمزگان اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مجید سلطانی در دیدار یا استاندار هرمزگان، با اشاره به سهم بالای این شرکت در زیرساخت های ارتباطی کشور، گفت: شرکت مخابرات هم به صورت مستقیم و هم از طریق شرکت های مختلفی که از زیرساخت های مخابرات استفاده می کنند، به مردم خدمات ارائه می کند.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در شرایط کنونی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است، گفت: شرکت مخابرات برای تحقق این هدف برنامه توسعه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارد و در همین راستا طرح توسعه زیرساخت ها برای توسعه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در هرمزگان را از سه ماه پیش شروع کردیم که در سال 1400 اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، افزود: حدود 23 تا 25 هزار پورت پرسرعت در استان هرمزگان راه اندازی می شود، علاوه بر اینکه بخش‌های اصلی زیرساختی نیز بازسازی می شود و یا ارتقاء پیدا می کند.

وی، توسعه شبکه IPNI استان، راه اندازی هفت دستگاه روتر پرظرفیت و 20 دستگاه سوئیچ با ظرفیت متوسط، تحویل و اجرای 500 کیلومتر انواع فیبر نوری برای موارد بین شهری، شهری و روستایی، نوسازی سیستم های تغذیه مراکز پرظرفیت، کم ظرفیت و کافوهای نوری در راستای ارتقاء کیفیت و پایداری سرویس در 60 مرکز و کافو را از جمله طرح های مهم شرکت مخابرات در سال 1400 در هرمزگان عنوان کرد.

سلطانی با بیان اینکه بیش از 70میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها در هرمزگان اختصاص پیدا می‌کند، ادامه داد: تجهیزات شبکه دیتای استان مربوط به یک یا دو نسل قبل است که به محض تامین منابع، عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات جدید در استان آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین از رشد 30درصدی مشترکان پهن باند در یکسال گذشته خبر داد و گفت: نیازهای ارتباطی مردم و شرکت های ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال 1400 و در قالب برنامه مدون، هیچ درخواستی بر زمین نماند و تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ز 648

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار