در کل ۹ نفر برای شهر بابل، ۴ نفر برای شهر خوش‌رودپی، ۳ نفر برای شهر زرگرشهر، ۲ نفر برای شهر امیرکلا و یک نفر برای شهرهای گلیا و مرزی‌کلا ثبت نام کردند و در شهر گتاب تاکنون ثبت‌نام نداشتیم.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 12 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، قربانعلی‌ولی‌زاده‌ بورا فرماندار ویژه و رییس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان بابل بااعلام این خبر اظهار داشت:در دومین روز نام‌نویسی از کاندیداهای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای بابل، ۱۲ نفر ثبت‌نام کردند.

وی افزود:امروز ۴ نفر برای شهر بابل، ۴ نفر برای شهر خوش‌رودپی و یک نفر برای شهرهای امیرکلا، زرگرشهر، مرزی‌کلا و گلیا ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد:سه نفر از داوطلبان امروز، سابقه حضور در شوراهای اسلامی شهرهای بابل را دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: از ۱۲ داوطلب امروز، تعداد ۵ نفر به صورت حضوری و ۷ نفر به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کردند.

وی تصریح کرد:تاکنون ۲٠ نفر، داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای بابل شدند که ۱۹ نفر از آنان مرد و یک نفر زن هستند.

ولی زاده در پایان گفت:در کل ۹ نفر برای شهر بابل، ۴ نفر برای شهر خوش‌رودپی، ۳ نفر برای شهر زرگرشهر، ۲ نفر برای شهر امیرکلا و یک نفر برای شهرهای گلیا و مرزی‌کلا ثبت نام کردند و در شهر گتاب تاکنون ثبت‌نام نداشتیم.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار