تابناک_این روزها که صدای مطالبه گری اتاق بازرگانی بندرعباس حتی در بعد ملی شنیده می شود نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس نیز همراه با نمایندگان پارلمان بخش خصوصی یکصدا خواهان رفع مشکلات بازرگانان، کشاورزان و تولیدگران در بخش های مختلف هستند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 13 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حضور مرادی چهره مطالبه گر مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و چندی پیش حضور آشوری در اتاق در راستای پیگیری مطالبات بخش خصوصی نشان می دهد اتاق توانسته است در بعد استانی و ملی از خود چهره قابل قبولی را ارائه دهد.

پیگیری مطالبات کشاورزان استان به ویژه در بحث صادرات گوجه فرنگی، پیگیری برای حل مشکلات مالیاتی بازرگانان، پیگیری مشکلات ارزی بازرگانان و ... این روزها از دغدغه های اصلی اتاق بازرگانی بندرعباس وبه دنبال آن نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی شده است.

تلاش نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در کنار نمایندگان پارلمان بخش خصوصی این روزها امید تازه ای در دل بازرگانان به وجود آورده است که به اذعان بسیاری از کارشناسان این تعامل ایجاد شده بین بخش دولتی و خصوصی تاکنون بی سابقه بوده است که این مهم جز با تلاش های شبانه روزی اتاق بازرگانی بندرعباس محقق نشده است.

انتهای پیام/ز 725

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار