معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان خبر داد و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی در روند تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان همکاری کنند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ویژه استان هرمزگان، عنوان کرد: تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نشان دهنده اهمیت و جایگاه استان است.

وی در همین خصوص افزود: استانداری هرمزگان از تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح استقبال می کند و آن را به فال نیک می گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان تاثیر بسزایی در بهبود بهره وری در بخش های علمی و فرهنگی دارد.

رئوفی تصریح کرد: رکن مهم تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان انجام پژوهش های علمی است که ضروری است در این مسیر از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه بهره گرفته شود.

وی در خصوص دستاورد های انقلاب، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای کشور حفظ تمامیت ارضی کشور بود و با وجود جنگ هشت ساله تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد و این مهم یکی از افتخارات بزرگ انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان این است که دستاوردها به صورت مکتوب و مستند به نسل های بعد منتقل می شود و از تحریف در امان می مانند.

رئوفی افزود: تدوین اطلس فرهنگی و علمی استان هرمزگان فرصتی برای جامعه علمی و دانشگاهی است دستاورد های خود را مکتوب و مستند نمایند.

وی گفت: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط در روند تدوین اولین اطلس علمی و فرهنگی استان هرمزگان به طور کامل همکاری کنند تا شاهد تدوین اطلس با کیفیت باشیم.

انتهای پیام/ز 757

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار