کناری، فرمانده شهرستان:
تابناک-با توجه به اینکه امسال در شرایط شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم و آسیب‌های بسیاری به مردم ما وارد شد، مردم و دستگاه‌های اجرایی در لبیک به پیام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌دیده، وارد این عرصه شدند.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،اداره کل اوقاف هرمزگان نیز این حرکت را به خوبی دنبال کرده است؛ همچنین مشارکت این اداره کل با مردم در استقبال از ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری، ستودنی است.

 

با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز در حال جولان دادن در سطح کشور بوده و اخیراً نیز نوع جهش‌یافته انگلیسی آن نیز در کشور و استان هرمزگان افزایش یافته و شهرستان بندرعباس نیز به عنوان یک مقصد و معبر گردشگری محسوب می‌شود، امسال برای حفظ جان هم‌وطنان و هم استانی‌هایمان، آمادگی پذیرش مهمانان را نداریم و خواهشمان از هم‌وطنانمان این است که از مسافرت به استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس و جزایر قشم و هرمز خودداری کنند.

 

ما امسال علی‌رغم میل باطنی خود مجبور شده‌ایم، ارائه خدمات سفر در پارک‌ها و بوستان‌ها را حذف کنیم و اگر تحت هر شرایطی، شخصی تصمیم به سفر به این شهرستان را گرفت، باید از قبل هتل محل اقامت خود را رزرو کند و از استفاده از امکانات عمومی خودداری کند. چراکه استفاده از امکانات عمومی، سرایت و گسترش ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

 

از همشهریان و هم استانی‌هایم نیز خواهشمندم ترددهای درون استانی، درون ‌شهری و درون روستایی خود را به حداقل برسانند. 

 

همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان یک الگو به نحو مطلوبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و فرموده‌اند در خانه می‌مانم.

 

انتهای پیام /

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار