معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مصاحبه تخصصی و عمومی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان، طی 10 روز از تاریخ شنبه 7 فروردین تا دوشنبه 16 فروردین 1400 در واحد ارتباطات مردمی (سامد) واقع در میدان فرودگاه بندرعباس، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 18 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه هماهنگی کمیته مصاحبه استخدامی هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان ضمن تبریک قبولی افرد در مرحله اول آزمون استخدامی، بر انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز ارائه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در انجام مصاحبه ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در انجام مصاحبه‌های استخدامی و رفتاری باید افراد بومی آن منطقه در اولویت قرار گیرند، افزود: بنا بر جذب نیروی‌های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمت‌شان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به سلامت و بی طرفی داوران در مصاحبه ها اشاره کرد و افزود: از میان شرکت کنندگان در این آزمون 120 نفر به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شدند که پس از انجام مصاحبه تخصصی، بررسی شرایط و با توجه به کد رشته‌های مورد نیاز به استخدام درخواهند آمد.

وی ادامه داد: در این مصاحبه سعی می شود از جمع سه برابر ظرفیت شرکت کنندگان، افرادی که شایسته تر و از توان علمی بهتری برخوردار هستند بر اساس شاخص ها انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: در زمان مصاحبه از متقاضیان، نمایندگانی از واحدهای مختلف حضور و بر مراحل آزمون نظارت دارند.

انتهای پیام/ز 775

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار