معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت خبرداد وگفت: طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه در هرمزگان عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 07 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در نشست هماهنگی راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه سلامت، با اشاره به اهمیت طرح، عنوان کرد: طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی محاسن بسیار خوبی در پی دارد که ضروری است برای مردم این مهم اطلاع رسانی شود.

وی در همین خصوص افزود: اطلاع رسانی دقیقی از روند اجرای طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه های بیمه سلامت از طریق رسانه ها از جمله صدا وسیما و خبرگزاری ها صورت گیرد تا مردم آمادگی کامل برای اجرای طرح را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: تشکیل پرونده الکترونیک سلامت باعث ثبت اطلاعات مربوط به بیماران و تشکیل بانک اطلاعاتی دقیقی در زمینه سلامت افراد می شود و به سهولت در کمترین زمان پزشکان به اطلاعات درمانی افراد دسترسی پیدا می کنند و روند درمان آنها را سرعت می بخشد.

رئوفی گفت: تقویت زیرساخت های ارتباطی استان برای جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل در روند اجرای طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی ضروری است.

وی تصریح کرد: طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه در هرمزگان آغاز و پس از اجرای طرح مردم با کد ملی خود خدمات درمانی را در مراکز درمانی دریافت می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار