تابناک-رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با عنوان" نسیم همدلی" در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 13 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، حامد رضوانی با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارك رمضان اظهار كرد: در فعالیت‌های این ماه بیشتر بر برگزاری مسابقات قرآنی و استفاده از توان مشاركتی كانون‌های مردمی تاكید شده است.

 وی ادامه داد: رمضان ماه پربرکت و ضیافت الهی است که باید با تصحیح در رفتار و کردار خود بتوانیم در راه تقرب الهی و خدمت هرچه بیشتر به شهروندان گام برداریم.

رضوانی تصریح کرد: مسابقات موبایلی مقاومت با محوریت شهید قاسم سلیمانی ویژه قدس، مسابقه مکبری و موذنی، مسابقه نقاشی ویژه قدس، مسابقه عکس از نماز جماعت خانوادگی قرآن خوانی- تهیه بسته های کمک مومنانه- نیایش های رمضان، مسابقه کتبی میلاد امام حسن(ع) و اهداء جوایز به فرزندان پرسنل شهرداری با نام حسن و القاب امام حسن(ع) بخشی از این برنامه ها است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از این فرصت ماه مبارک رمضان برای زمینه‌سازی و گسترش آموزه‌های شهروندی متناسب با آموزه‌های دینی در جامعه استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تولید مناجات، برگزاری مسابقه تلاوت یک دقیقه ای،مسابقه کتاب و کتابخوانی،کارگاه آموزشی تولید پوستر با همکاری موسسه سراج،شب شعر رمضان،ساخت کلیپ عیدفطر از دیگر ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس می باشد.

رضوانی خاطرنشان کرد: جشنواره کله گنجشکی رمضان من با موضوع خاطره گویی، کلیپ صوتی و تصویری و انشاء، جشنواره سفره های آسمانی ( ارسال عکس و فیلم از سفره های افطار و سحری) ، بازی موبایلی موضوع دینی ارسال عکس از رکورد، جشنواره ستاره سوم( جشن خانگی میلاد امام حسن(ع) ارسال فیلم و عکس، ساخت تیزر میلاد امام حسن(ع) ، ساخت کلیپ کمک های مومنانه بخش دیگری از برنامه های ماه رمضان این سازمان است.

وی گفت: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف در محلات بندرعباس برنامه‌های ورزشی این سازمان نیز به شکل ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند که از اهم آن‌ها برگزاری مسابقه فوتسال آقایان و مسابقه پرتاب آزاد پنالتی آقایان و بانوان در بندرعباس است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار