تابناک-معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح‌های راه‌سازی و برق‌رسانی معادن استان هرمزگان ، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) چهار پروژه جاده‌سازی را به طول تقریبی 2/13 در استان در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 14 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ، اظهار داشت: در راستای اجرای بهسازی راه‌سازی و برق‌رسانی معادن استان هرمزگان ، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) چهار پروژه جاده‌سازی به طول تقریبی 2/13 کیلومتر در استان در دست اجرا داردکه پیشرفت خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: ایمیدرو برای بهسازی احداث چهار قطعه راه‌های دسترسی به معادن استان هرمزگان 41 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت ومعدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: بدون شک احداث طرح‌های زیربنایی در معادن استان که برای اولین‌بار توسط سازمان‌های توسعه‌ای (ایمیدرو) در استان اجرا می‌شود باعث کاهش قیمت تمام شده ،افزایش تولید ، تقویت و حمایت از سرمایه‌گذاری همچنین افزایش اشتغال‌زایی در این زمینه را درپی خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب استان جهت صادرات مواد معدنی با اجرای این پروژه‌ها در آینده نزدیک شاهد افزایش صادرات مواد معدنی استان خواهیم بود

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار