مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان در جلسه با فرماندار رودان:
تابناک-جلسه‌ای با حضور مهندس شهریار نوري زاده مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان هرمزگان، مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان، شهردار بيكاه و بخشداران شهر ستان رودان درمحل بنياد مسكن شهرستان رودان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 18 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ در اين ديدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان ضمن تبريك دهه مبارك حساب ١٠٠ امام و ماه مبارك رمضان گزارشي از عملكرد بنياد مسكن در شهرستان رودان ارائه کرد.

 شهریار نوری‌زاده گفت: ٤٠٠ فقره تسهيلات مسكن محرومين و٣٠٠ فقره مسكن روستايي ارزان قيمت تا سقف ٥0٠ ميليون ريال روستايي به شهرستان رودان ابلاغ شده‌است که در این زمینه نیاز به همكاري فرماندار رودان و بخشداران این شهرستان در جهت معرفي و عقد قرارداد جهت شروع عمليات اجرائي این مسکن‌ها می‌باشد.

نوري زاده اضهار داشت: سهميه قير مشاركتي به دهياری‌ها ابلاغ شده‌است كه بخشداران با هماهنگي شعبه بنياد مسكن رودان، روستاهاي واجد شرايط را معر في نمايند تا این قیر به آنها اختصاص یابد.

وی خاطرنشان‌کرد: تا كنون تمامي پرونده هاي تغیير بنا و الحاق به محدوده شهرستان رودان در كميسیون تعيین تكليف و ابلاغ شده‌است.

 نوري زاده در ادامه عنوان‌کرد: اراضي مورد نياز روستاييان تاكنون به متقاضيان روستايي واگذار شده‌است و با هماهنگي منابع طبيعي نيز دیگر اراضی مورد نیاز مجدد تملك و در اختيار روستاييان به ويژه جوانان و محرومين قرار خواهد گرفت. 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اظهارداشت: با توجه به مشكلات پيش آمده به خاطر شيوع بيماري كرونا، بخشداران و دهياران در جهت عدم حضور روستاييان و استفاده از خدمات الكترونيك سامانه جامع عمران روستايي و دفاتر خدمات پستي تلاش بیشتری انجام دهند تا در این زمینه نیز شاهد انتقال این بیماری نباشیم. 

 نوري زاده در پايان از همكاري تمامي ادارات شهرستان به ويژه غلامپور فرماندار رودان تقدیر و از خدمات شبانه روزي همكاران بنياد مسكن شهرستان قدر داني نمود.

در ادامه این نشست فرماندار شهرستان رودان بر لزوم تعیین و تکلیف زمین ها و ملک های واقع شده در اراضی ملی تاکید کرد.

غلامرضا غلامپور افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودان نیازمند شتاب بیشتری است و باید به شهرستان رودان در این حوزه نگاه ویژه ای شود.

غلامپور بحث الحاق به محدود و توسعه روستاها شهرستان را از نیازهای ضروری روستاهای رودان در راه توسعه همه جانبه دانست.

وی گفت: دهیاری های شهرستان رودان آمادگی لازم را برای مشارکت در طرح های بنیاد مسکن در راستای توسعه مناطق مختلف مسکن را دارند.

غلامپور تصریح کرد: اصلاحات در اراضی روستایی در جهت توسعه روستاهای شهرستان دیگر ضرورتی بوده که باید برای تحقق آن تلاش شود.

در اين جلسه غلامپور فرماندار رودان از خدمات ارزنده بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان هرمزگان به ويژه در بحث مسكن روستايي تقدير و قدردانی نمود.

قابل‌ذکراست؛ در این جلسه مشکلات روستاها در حوزه کاری بنیاد مسکن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از محل اعتبارات ملي استاني و به ويژه در بحث قير مشاركتي مساعدت لازم صورت پذيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار