تابناک-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: باید روحیه جهادی و معنوی را در کار تقویت کنیم و با این تقویت این امر به راحتی می‌توانیم شاهد غلبه بر مشکلات اقتصادی موجود باشیم.
کد خبر: ۹۶۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 19 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در نشست با مهندس هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهارداشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که از طرف استکبار با آن رو به رو هستیم صنعتگران کشور در خط مقدم اول جبهه مبارزه با استکبار قرار دارند.

وی یکی از الزامات مقابله با استکبار در جنگ اقتصادی را کار جهادی و انقلابی عنوان و یکی از اقدامات خوب این شرکت را نگاه به داخل کشور دانست و بیان کرد: نگاه به توانمندی های داخلی  از لازمه های اصلی پیشرفت و آبادانی کشور است و این اقدام و توجه به نیروهای مستعد داخلی از جمله معروفاتی است که جامعه به آن نیاز دارد و خوشبختانه در شرکت پالایش نفت بندرعباس شاهد آن هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان تاکید کرد: تلاش شما در این شرکت برای عقب راندن دشمن جهاد در راه خدا است وکارکنان و خدمتگزاران در این شرکت سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند.  

وی با اشاره به ایجاد نگاه معنوی در محیط کار آن را یکی از  راه‌های رسیدن به کمال معنوی دانست و عنوان کرد:در صورتی که روحیه جهادی و معنوی را در کار تقویت کنیم به راحتی می‌توانیم شاهد غلبه بر مشکلات اقتصادی موجود باشیم و این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان در خصوص معنویت در کار است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی امربه معروف ونهی از منکر را مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای مسئولیت اجتماعی پویا و زنده باشد تمام منکرات درون آن جامعه از بین می‌رود و تاثیرمستقیمی بر اجتماع خواهد داشت و با توجه به این موضوع اولیای الهی به این مسئله بیشتر پرداخته اند و هدف از تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات، سازمان‌ها وشرکت‌ها را حاکم شدن مسئولیت اجتماعی بیان کرد.

وی افزود : مهم ترین ثمره امر به معروف و نهی از منکر ترویج اخلاق در جامعه اسلامی  است و مهم ترین پیامدهای منفی ترک این وظیفه آسیب ها و آفات فراوان اجتماعی است.

کریمی یاد آور شد:در ادارات امر به معروف و نهی از منکر باید تبلیغ شود که در این راستا مدیران  می‌توانند نقش بسیارمهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار