رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس؛
تابناک- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: طی بازدید کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس یک باب مغازه فاقد استانداردهای رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 20 May 2021

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایانه مسافربری خلیج فارس تحت کنترل است/فروشگاه‌های فاقد استانداردهای لازم پلمپ می‌شوند

به گزارش تابناک از هرمزگان، حسین اخلاقی خاطر نشان کرد: دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال بیماری ویروسی کرونا در پایانه مسافربری خلیج فارس تحت کنترل و نظارت مستمر صورت می‌پذیرد.

اخلاقی در ادامه با اشاره به بازدید مرکز بهداشت از پایانه مسافربری اذعان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، سازمان با مرکز بهداشت همکاری‌های لازم را جهت بازدید و کنترل پایانه انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا طی بازدید صبح امروز کارشناسان مرکز بهداشت یک باب مغازه که شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت نکرده بود، پلمپ گردید.

این مسئول با اشاره به حجم بالای تردد مردم و مسافران در پایانه، خاطر نشان کرد: تمامی بخش های پایانه مسافربری اعم از ساختمان اداری، سالن فروش بلیط و سالن انتظار، محوطه پایانه، سرویس های بهداشتی و حتی اتوبوس های برون شهری نیز بطور منظم و طبق برنامه زمانبندی شده ضدعفونی ‌و گندزدایی خواهند شد.

اخلاقی اظهار کرد: از طرفی برای ممانعت از انتقال مستقیم و تنفسی این بیماری از ورود مراجعه کنندگان و مسافران فاقد ماسک به پایانه مسافربری جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل خاطر نشان کرد: اتوبوس های برون شهری که کار سوار و پیاده کردن مسافران را در این پایانه انجام می‌دهند در هر نوبت حضور در پایانه درون این اتوبوس‌ها ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

اخلاقی پایانه های مسافربری را از جمله مکان های پر ازدحام و با اهمیت در امر مهار انتقال بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: تمام تلاش همکاران مربوطه در این سازمان کنترل و نظارت بر پایانه مسافربری خلیج فارس جهت حداقل انتقال ویروس کرونا از این مکان بوده است.

 

انتهای پیام/۹۰۶۳

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار