تابناک- دکتر علی رئوفی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به مناسبت هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها ، عنوان کرد: روابط عمومی ها نقش بسزایی در انعکاس عملکرد و خدمات دستگاه های اجرایی دارند.
کد خبر: ۹۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 24 May 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان علی رئوفی معاون استاندارهرمزگان افزود :روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف اقدام به برنامه ریزی های بلند مدت می کنند و این مهم این حوزه را از سایر فعالان حوزه تبلیغات متفاوت کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تعامل خوب روابط عمومی ها با رسانه ها و وجود اعتماد متقابل نقش مهمی در موفقیت یک روابط عمومی دارد.

رئوفی گفت: روابط عمومی ها در عصر اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از بنیادی ترین نهاد ها در جوامع در امر اطلاع رسانی فعالیت می کنند.

وی افزود: روابط عمومی از یک طرف مشاور رئیس دستگاه اجرایی است و از سوی دیگر امین کارکنان دستگاه نیز هست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانی نقش بسزایی در امر اطلاع رسانی بیماری کرونا برای آگاهی مردم داشتند و بازوی مهم مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بودند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی دارند.

رئوفی گفت: دستگاه های اجرایی ضروری است با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی دستگاه خدمات را به نحو احسن منعکس کنند.

وی افزود: ایجاد امید بخشی در جامعه توسط روابط عمومی ها در شرایط کنونی که تحریم، فشار اقتصادی، کرونا و تبلیغات مسموم دشمنان بر جامعه سایه افکنده مهم و ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات مردم برای دفاع از انقلاب و ارزش های آن در انتخابات ۲۸ خرداد پای صندوق رای حضور پیدا خواهند کرد.

رئوفی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویرورس کرونا سازگاری سبک زندگی برای مهار این ویروس مهم است تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم و در این زمینه آگاهی بخشی در جامعه مهم است.

وی افزود: برای جلوگیری از تجمع، زمان فعالیت اصناف در ساعت پایانی شب یک ساعت افزایش پیدا کرد.

در پایان این نشست از روابط عمومی های برتر استان با اهدا لوحی تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار