تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:مدیران دستگاه های اجرایی در انعقاد قرارداد با شرکت ها و پیمانکاران برای دریافت خدمات نیروی انسانی در بخش های مختلف به ویژه کارگری، شرکت ها و پیمانکاران صاحب صلاحیت، توانمند و واجد الشرایط را انتخاب کنند تا بتوانند حقوق و مزایای کارگران را طبق پیش بینی که قانون کرده است به موقع پرداخت نماید.
کد خبر: ۹۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 25 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر علی رئوفی در جلسه کمیسیون کارگری استان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، با اشاره به اهمیت این روز، عنوان کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر، در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی تجلی یافته است.

وی در همین خصوص افزود: مردم در ۲۸ خرداد ماه روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراها و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری همانند سوم خرداد در تقویم کشور ثبت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با وجود پایان یافتن جنگ ولی فرهنگ جهاد برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در بخش های مختلف ادامه دارد.

رئوفی با تاکید بر واگذاری خدمات به شرکت های واجدالشرایط، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در انعقاد قرارداد با شرکت ها و پیمانکاران برای دریافت خدمات نیروی انسانی در بخش های مختلف به ویژه کارگری، شرکت ها و پیمانکاران صاحب صلاحیت، توانمند و واجد الشرایط را انتخاب کنند تا بتوانند حقوق و مزایای کارگران را طبق پیش بینی که قانون کرده است به موقع پرداخت نماید.

وی افزود: قشر کارگر جامعه یکی از اقشاری هستند که پشتوانه خوبی در زمینه پرداخت به موقع مطالبات و ثبات شغلی ندارند و ضروری است مدیران بر عملکرد پیمانکاران در این زمینه نظارت کنند تا مشکلات فعالان این بخش به حداقل ممکن برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: پیگیری پرداخت به موقع مطالبات جامعه کارگری از طریق کمیسیون کارگری در دستور کار قرار گیرد و اقدامات دستگاه های اجرایی در این زمینه ارزیابی شود.

رئوفی با اشاره افزایش شهرهای قرمز استان، خاطر نشان کرد: مدیریت بیماری کرونا نیازمند همراهی و همکاری همگانی است تا شاهد موج دیگری از این بیماری در استان نباشیم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی که برنامه فعالیت انتخاباتی در ایام انتخابات دارند ضروری است نسبت به گرفتن مرخصی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار