‍ فرماندار همدان از تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید، توزیع و عرضه مرغ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 30 May 2021
ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان به ریاست فرماندار با دستور کار بررسی فرایند تولید، توزیع و عرضه مرغ در مرکز استان با حضور دستگا‌های نظارتی و اجرایی مسئول در این امر و اتحادیه ذیربط تشکیل شد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار همدان در این جلسه با اشاره به برخی از نابسامانی‌های بازار مرغ تصریح کرد: ما در این خصوص مسئولیت داریم و مردم سزاوار این نحوه عملکرد نیستند.

محمد علی محمدی خواستار تشدید نظارت و برخورد قانونی با متخلفان فرایند تولید، توزیع و عرضه مرغ شد و افزود: جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات و دامپزشکی و نیروی انتظامی باید با یک هماهنگی منسجم این مشکل را برطرف کنند.

محمدی خروج مرغ زنده از استان توسط برخی از مرغداران و واسطه‌ها را از جمله مشکلات بخش تولید دانست و تاکید کرد: جهاد کشاورزی باید طبق جواز‌های تاسیس صادر شده بر عملکرد واحد‌های مرغداری نظارت مستمر و گزارش داشته باشد و در این فرایند متخلفان را بدون مماشات به تعزیرات حکومتی معرفی نماید.

فرماندار همدان با بیان اینکه قطعه بندی مرغ صرفا در ۲ واحد مجوز دار در این راستا مجاز است افزود: میزان مرغ تحویل شده از کشتارگاه به عرضه کنندگان نیز جای بررسی و دقت نظر دارد.

در این نشست مدیران و کارشناسان ذیربط به بیان وضعیت موجود فرایند تولید توزیع و عرضه مرغ در شهرستان همدان پرداختند و ناط آسیب این فرایند مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار