نمایشگاه اختراعات هوشبان، ویژه دستاوردهای علمی پژوهشی جوانان و دانشجویان استان فارس در شیراز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 18 September 2015
دبیر نمایشگاه اختراعات هوشبان، در آیین اختتامیه این نمایشگاه که در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: این نمایشگاه برای دومین سال پیاپی همراه با نمایش اختراعات در شهر شیراز برگزار شد.

مصطفی خواست‌خدایی اردکانی گفت: علاوه بر اینکه همگانی کردن علوم در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد، اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه تابستانه معرفی رشته‌های علمی جدید و نمایش دستاوردهای دانشجویی و پتانسیل بالای داخل استان فارس است و معتقدیم فعالیت‌های فناورانه و پژوهشی مقدمه تولید علم است.

خواست‌خدایی اردکانی از ارائه هشت طرح در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: حدود 80 میلیون تومان برای ساخت طرح‌ها هزینه شده و ربات‌های امدادگر، ربات‌های آتش‌نشان، ربات انسان ‌نمای واقعی، ربات گلایدر و پرنده، ارائه المان شهری در زمینه آب برای تشویق و ترغیب مردم به صرفه ‌جویی در میزان مصرف آب و ارائه بیش از صد عنوان کتاب‌ تألیف شده در رشته‌های علمی نوین از جمله طرح‌ های ارائه شده در نمایشگاه امسال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار