تابناک-رئیس ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان از علاقه وی برای سفر به استان هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 02 June 2021

حسن مریدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: یکی از قول هایی که دکتر محسن رضایی به مردم داده اند این است که در کابینه خود از تمام استان ها حضور داشته باشند و حتما برای استان هرمزگان سهم متناسبی قرار می دهند و یک وزیر یا معاون اول رئیس جمهور از استان هرمزگان خواهد بود.


وی افزود: یکی از ویژگی های بارز دکتر محسن رضایی نخبه شناسی ایشان است در دوران دفاع مقدس بسیاری از عملیات ها با فرماندهی ایشان به موفقیت رسید و هم اکنون نیز برنامه های بسیار خوبی برای موفقیت در کشور دارند.


رئیس ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی در هرمزگان بیان کرد: تا زمانی که کشور در حوزه نظامی نیازمند بود دکتر رضایی در این عرصه ماند و بعد از آن هم وارد عرصه اقتصاد شد و رشته مکانیک را رها کرد و سر کلاس های درس اقتصاد در دانشگاه رسید.


وی عنوان کرد: به اذعان بسیاری از اساتید دکتر محسن رضایی ایشان در تمام دروس با نمره بسیار بالا قبول شدند و در کلاس دروس اقتصاد همیشه طرح های ابتکاری داشتند.


مریدی زاده خاطرنشان کرد: دکتر رضایی بسیار علاقه مند سفر به استان هرمزگان است اما با توجه به محدودیت های کرونایی شاید این امکان وجود نداشته باشد اما در حال برنامه ریزی هستیم تا حتی الامکان برنامه ای برای ایشان با حضور اصحاب رسانه و نخبگان ترتیب دهیم که درصورت قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار