تابناک-ئیس ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی در هرمزگان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 19 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان متن پیام حسن مریدی زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران

مردم شریف استان هرمزگان

انتخابات 28 خردادماه 1400 در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، برغم هجمه سنگین دشمنان و معاندان مبنی بر تحریم انتخابات، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران در پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند. بی تردید این آزمون بزرگ آنهم در شرایطی که بسیاری از مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود گلایه هایی داشتند، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدتهای ملت سرافراز ایران افزود. طبعا پیروز میدان مردم ایران هستند که مسئولانه به کاندیدای مورد علاقه خود رای دادند.

اینجانب از همه عزیزانی که صادقانه و با شور و نشاط در اجزای مختلف ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در سراسر استان هرمزگان قبول زحمت کردند و تلاش مستمر داشتند بویژه زنان، جوانان، صاحب نظران، بزرگان و معتمدان محلی، همه اقوام ایرانی ساکن در استان، اصناف، کهن سربازان که خود یادگاران روزهای سخت و مرد همه میدانهای تعالی نظام اسلامی و خدمت به مردم می باشند، هواداران پرشور و همه احاد و اقشار مردمی بابت رقم زدن حماسه حضور مردم کنار صندوقهای رای و همراهی با برنامه های دکتر رضایی تشکر و قدردانی می نمایم.
این پیروزی قاطع را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، حضرت آیت الله رئیسی و هواداران ایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال دوام توفیقات ایشان در خدمت به مردم بزرگ ایران را خواستارم. امیدوارم از تمامی ظرفیتهای موجود و سرمایه های اجتماعی بخصوص برنامه های ارزشمند آقای دکتر رضایی در دولت آینده به نحو مطلوب استفاده شود.

حسن مریدی زاده

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار