تابناک-استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های در حال اجرا، تحول خوبی در شهرستان بندرخمیر ایجاد می کنند و موجب ارائه خدمات جدید از جمله در زمینه گردشگری و پشتیبانی از تولید خواهند شد.
کد خبر: ۹۷۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 20 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی عصر یکشنبه ۳۰خردادماه پس از بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان بندرخمیر، عنوان کرد: در این بازدید روند اجرای پروژه‌های اسکله در دست احداث، بلوار ساحلی، پارک ساحلی، جاده کمربندی، جایگاه سوخت جدید که با توجه به تردد کامیون ها در کریدور و وجود کارخانه سیمان، می تواند در تامین سوخت نقش مهمی داشته باشد، کارخانه خوراک دام و طیور و کارخانه فرآوری و بسته‌بندی و سردخانه، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همه این پروژه‌ها با روند خوبی در حال احداث هستند و مراحل پایانی تکمیل را پشت سر می‌گذارند و تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهند شد.

استاندار هرمزگان افزود: این پروژه‌ها تحول خوبی در شهرستان بندرخمیر ایجاد می کنند و موجب ارائه خدمات جدید از جمله در زمینه گردشگری و پشتیبانی از تولید و پرورش ماهی، میگو و مرغداری ها خواهند شد.

همتی با تاکید بر سرعت بخشیدن بیشتر و فعالیت شبانه‌روزی برای تکمیل این طرح‌ها، تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها موانعی داشتند که دستور رفع سریع این موانع صادر شد و دستگاه‌های مربوط باید در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار