علی دودمان‌تیپی خبر داد:
رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: کسانی که به نیروی جوان و کارآمد داخلی اعتماد و اعتقاد ندارند باید عرصه را ترک کنندزیرا پیشرفت، عزت، استقلال و بزرگی ایران ازمسیر همین کشور می گذرد.
کد خبر: ۹۷۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی دودمان‌تیپی؛ رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، در این گردهمایی با اشاره به وضعیت تکنولوژی و علم در این چند سال اخیر که دولت فعلی سکان دار آن بود،اظهار کرد:آخرین شهید عرصه ی دانش و دفاع شهید فخری زاده که سال ها مسئول صنایع سپند بودند،با وجود علم و دانش ایشان بودجه مرکز دفاعی که تحت مدیریت شان در سال ۹۲ به ۱۵ درصد بودجه اختصاص یافته سال پیش کاهش یافت و از ۱۳ پروژه فعال۹ پروژه به تعطیلی کشانده شد.

وی افزود: در صنعت هوا فضا حدود ۱۲ پرتاب موفق در دولت های گذشته انجام شده و اکثرا در دو دولت قبل از دولت فعلی صورت گرفته ولی دولت فعلی پیشرفت قابل توجهی در این عرصه نداشته و در طول ۸ سال اخیر یک پرتاب موفق و حدود سه تا پرتاب ناموفق انجام شده،جوانان با استعداد و پرتلاشی در این رشته در حال فعالیتند اما دولت همتی برای صنعت فضایی ندارد و این صنعت هم زمین گیر و یا شاید قربانی برجام شد.

دودمان تیپی در ادامه به هواپیمای پنهان کار نسل پنجم که توسط صنایع دفاع ساخته شده،اشاره کرد و ابراز کرد: این هواپیما نزدیک به هشت سال است آماده تست در باند فرودگاه است و اجازه پرواز صادر نمی شود، فقط در سال ۹۶ از این هواپیما جهت عکس تبلیغاتی برای رئیس جمهور فعلی استفاده شد.

وی افزود: تیم غنی سازی در سال ۸۴ شگفتی افرید و شهید احمدی روشن یکی از اعضای آن تیم بود و مسئول تیم مدتی بعد از ان که توانستند غنی سازی۳ درصد را انجام دهند و به آن موفقیت بزرگ دست یابند،مسئول صنایع نطنز شد اما پس از روی کار آمدن دولت فعلی با وی قطع همکاری کردند و در حال حاضر در یکی از صنایع شوینده مشغول فعالیت است.متاسفانه یکی از بزرگترین خسارتی که به صنعت هسته ای وارد شد از دست دادن چنین دانشمندانی بود.

دودمان تیپی اظهار کرد: در هیئت دولت افراد پیرو سالخورده ایی وجود دارند که برای کاشت حلزون گوش به کشکر آلمان رفتند وچه ننگی از این بدتر زمانی که علت رفتن به کشور دیگر برای درمان از آنان پرسیده می شود می گویند؛ تکنولوژی المان ۸٠ سال از ما جلوتر است و به صنعت مملکت خود توهین می کنند.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت:در این دولت بیش از هر دولتی از زنان استفاده ابزاری شد و کلمات کلیشه همچون پاسدداشت مقام زن سعی در فریب زنان جامعه داشتند.

وی گفت: دولت کنونی یکی از امنیتی ترین دولت های بعد از انقلاب است و مخوف ترین حفره های امنیتی از دل همین دولت سربرآورد.

دودمان تیپی با اشاره به این موضوع که یکی از انتقادات رئیس جمهور فعلی به دولت سابق افزایش حجم نقدینگی بود، اظهار داشت: حجم نقدینگی در این دولت هفت برابر شد و از فاجعه هم گذشت.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این نکته که حکمرانی حق کسانی نیست که به نیروی داخلی و به نیروی این ملت و کشور ایمان ندارند،تصریح کرد:پس کسانی که به نیروی جوان و کارآمد داخلی اعتماد و اعتقاد ندارند باید عرصه را ترک کنند،پیشرفت، عزت، استقلال و بزرگی ایران ازمسیر همین کشور میگذرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار