جانشين فرماندهي انتظامي استان"هرمزگان" از کشف 970کيلوگرم انواع موادمخدر، طي 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 19 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ "علي ميرشمسي" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در راستاي مبارزه بي امان با موادمخدر و برخورد با قاچاقچيان، مأموران ايستگاه بازرسي شهيد ميرزايي"بندرعباس" حين کنترل عبور و مرور وبازرسي از خودروهاي عبوري، به يک دستگاه کاميون فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وي افزود: در بازرسي از اين کاميون، 635 كيلو و 600 گرم ترياك کشف و يک متهم در اين زمينه دستگير شد.
 
اين مقام ارشد انتظامي يادآور شد: در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدراستان، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي از انتقال مواد از شهرستان "ميناب" به "بندرعباس" توسط يک باند قاچاق مواد مخدر مرگ مطلع و پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.
 
سرهنگ مير شمسي خاطرنشان کرد: مأموران با انجام ايست و بازرسي موقت و مقطعي، يک دستگاه پژو 405 متعلق به قاچاقچيان را در محور"بندرعباس - باباغلام "شناسايي، در يک عمليات ضربتي خودروي مذکور را متوقف کردند.
 
وي ادامه داد: مأموران در بازرسي از خودرو، 258کيلو و 500 گرم ترياک کشف و يک متهم را در اين زمينه دستگير کردند.
 
جانشين فرماندهي انتظامي هرمزگان اذعان داشت: همچنين مأموران انتظامي پاسگاه گوربند"ميناب" و پاسگاه انوه"بستک" با توقيف دو دستگاه خودرو،  65 کيلو گرم ترياک و 11 کيلو و 110 گرم هروئين کشف و دو متهم را دستگير کردند.
 
سرهنگ"ميرشمسي" با تاکيد بر عزم پليس در برخورد با جرايم، همکاري و تعامل مردم با نيروي انتظامي را در کاهش ناهنجاري ها امري ضروري دانست و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از موارد سوء امنيتي مراتب را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار