تابناک-معاون  توسعه ورزش بانوان استان هرمزگان گفت: 350 طرح ملی با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان در حوزه ورزش بانوان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 01 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،دومین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان در شهرستانهای غرب استان هرمزگان ( شهرستانهای بندرخمیر ، بستک ،پارسیان ، بندرلنگه ) به میزبانی شهرستان بندرلنگه با حضور فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان استان، متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر لنگه ،مسئولین ورزش بانوان غرب استان و نائب روسای هیئت های ورزشی بندر لنگه پیرامون بررسی عملکرد، مسائل و مشکلات ورزش بانوان شهرستانها با هدف ارتقاء و توسعه ورزش بانوان برگزار شد

فاطمه مرادی معاون  توسعه ورزش بانوان استان هرمزگان در این جلسه اظهارداشت :ورزش نقش مهمی در سلامت خانواده و نشاط اجتماعی ایفا میکند و ما به عنوان متولی ورزش برای تحقق توسعه ورزش بانوان باید یک برنامه و چشم انداز جامعی را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی نباید از ورزش غافل شد و بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  تمرینات قهرمانی را ادامه دهیم تا ورزشکاران ما در مسابقات استانی و استعدادهای برتر کشور و مسابقات ملی و بین المللی باعث افتخار آفرینی برای استان هرمزگان باشند.

معاون توسعه ورزش بانوان هرمزگان بیان کرد: در سال گذشته با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان   و نگاه ویژه به توسعه ورزش بانوان 350طرح ملی در استان با تلاش های مسئولین ورزش بانوان و نائب روسای هیئت های ورزشی با وجود شرایط کرونا اجرا شد .

وی عنوان کرد: حجاب و عفاف دختران ما در میادین ورزشی مهمترین شاخصه آنها محسوب می شود زیرا ورزشکاران ما در جهان تبدیل به یک الگو میشوند الگویی که میتوانند تعداد زیادی را همراهی کند وقتی ورزش الگو ساز است باید از همه بخش های آن استفاده کرد ، در بخش بانوان هم تلاش کنیم بخش عفاف و حجاب را مورد اهمیت قرار دهیم.

دراین جلسه  از مسئولین شهرستانها ی بندر لنگه و پارسیان سرکار خانم رها صابری و خانم مهله یوسف نژاد که به عنوان مسئولین برتر ورزش بانوان شهرستانهای در غرب استان انتخاب شدند تجلیل شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار