تابناک-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: رفع مشکلات بیمه‌، قرارداد و حقوق رانندگان اتوبوس این سازمان در دستور کار قرار دارد ، وی با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد شرکت پیمانکار با رانندگان نیز پیگیری شده و بزودی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 06 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: رفع مشکلات بیمه‌، قرارداد و حقوق رانندگان اتوبوس این سازمان در دستور کار قرار دارد ، وی با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد شرکت پیمانکار با رانندگان نیز پیگیری شده و بزودی انجام می‌شود.

اخلاقی اضافه کرد: طی یک سال اخیر، رانندگان 17 ماه حقوق دریافت کرده‌اند که بخشی از آن مطالبات معوق بوده است.


حسین اخلاقی با اشاره به تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوس درون شهری اظهار کرد: تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوس به دلیل عدم پرداخت حق بیمه و مشکلات دیگر صورت گرفته که همه این موارد در حال پیگیری است.

وی با اشاره به مسئله عدم پرداخت حق بیمه، افزود: جلسات متعددی با معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس و همچنین تامین اجتماعی در راستای رفع این مشکل برگزار شده و پرداخت حق بیمه معوق رانندگان اتوبوس بزودی از طریق تهاتر انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با قول مساعد پیگیری مطالبات به حق این قشر زحمتکش، اعلام کرد: قصور شرکت پیمانکاری طرف قرارداد محرز بوده و قبلا نیز چند اخطاریه کتبی در این خصوص صادر شده و حتی در معرض ضبط ضمانت‌نامه نیز قرار دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در مورد حقوق رانندگان، قابل ذکر است که دریافتی این افراد بر اساس طرح طبقه‌بندی اداره‌کل کار استان بوده و با توجه به مشکلات اقتصادی در ماه‌های نخست امسال، آخرین دریافتی رانندگان مربوط به فروردین امسال بوده و البته بزودی حقوق یک ماه دیگر نیز پرداخت می‌شود.

اخلاقی در پایان از شهروندان شریف بندرعباس بابت اخلالی که در روند خدمات رسانی شده است ، عذرخواهی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار