تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان بر آمادگی دستگاه قضایی این استان برای مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۷۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 06 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن دیدار با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان ، گزارشی از عملکرد اداره کل بهزیستی ارائه نمود.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با اذعان به گستردگی جامعه هدف و تنوع مأموریت های بهزیستی، کار در بهزیستی را بسیار دشوار و حساس برشمرد و تصریح کرد: بی شک رسیدگی به نیازمندان ، افراد دارای معلولیت و محرومین جامعه اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارد.

وی در خصوص اهمیت کار در بهزیستی به ویژه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی ، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر خاطرنشان کرد : فعالیت در این حوزه ها باید دقیق و همراه با مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاقی باشد تا بتوان در این رسالت خطیر موفق بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ، آمادگی دادگستری استان هرمزگان را در خصوص مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد.

ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان نیز در این دیدار اظهار داشت: تعاملات بهزیستی و دادگستری استان در بسیاری از موارد ، همچون فرزند خواندگی، ساماندهی معتادین متجاهر و افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر، رسیدگی به مشکلات خانواده بسیار مطلوب و تنگاتنگ است و دستگاه قضایی استان همواره همراه و یاور بهزیستی بوده است.

حسن نژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از ساماندهی معتادین متجاهر و همچنین نیازمندی های مراکز نگهداری به ارائه توضیحاتی در بحث چالش های تأمین مسکن مددجویان پرداخت.

وی ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش تعاملات و همکاری های مشترک ، زمینه خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت ، محرومین ، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب را فراهم ساخت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار