معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از ابلاغ اعلام محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و اجرای آن از روز پنجشنبه ۱۷ تیر به مدت ۲ هفته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 06 July 2021

ایوب دوریشی عصر سه شنبه در نود و دومین جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا توسط رییسان دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اظهار داشت: شرایط کرونا در استان به سمت قرمز شدن پیش رفته و شهرستان های اصفهان و اردستان از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است.

وی افزود: از نظر میزان ابتلا و بستری بیماران، هم اکنون هشت شهرستان استان در حالت زرد، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت قرمز دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: از فردا ابلاغیه محدودیت های کرونایی به مدت ۲ هفته در استان اجرا می شود.

وی تاکید کرد: باید تصمیمات محدود کننده و سختگیرانه گرفته و ورود و خروج ها بیش از گذشته کنترل شود.

درویشی گفت: بر همین اساس در شرایط رنگ بندی، ترددها از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شد و در مبادی ورودی استان هشت مرکز ایست و بازرسی  استان اعلام محدودیت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان داشت: رابطه معناداری بین رعایت نکردن  پروتکل ها و افزایش کرونا وجود دارد لذا علاوه بر کنترل ورودی و خروجی ها به استان، در شرایط قرمز فقط مشاغل گروه یک، فعال و صرفا فعالیت بقیه مشاغل محدودیت پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: از اصناف می خواهیم در حوزه اقتصادی، پروتکل ها را اعمال و مردم ۲ هفته  محدودیت ها را رعایت کنند.

درویشی افزود: در مشاغل تفریحی، بوستان ها و تفرجگاه ها محدودیت اعمال و با کمک شهرداران و فرمانداران نیز ۲ هفته همایش ها، برنامه ها و تالارها محدود می شود.

وی در باره روند انجام واکسیناسیون در استان نیز  گفت: مقرر شد تعداد مراکز تجمیعی افزایش و تجهیزات و امکانات لازم تهیه تا واکسیناسیون شهروندان با رعایت پروتکل ها انجام شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار