تابناک-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ثبت نام افرادی که واجد شرایط واکسیناسیون نیستند و هنوز نوبت ثبت نام گروه سنی شان نشده است موجب اخلال در سیستم نوبت دهی می شود.
کد خبر: ۹۷۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 07 July 2021

دكتر فاطمه نوروزيان سخنگوى دانشگاه علوم پزشكى استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اخلال در سیستم نوبت دهی آنلاین واکسیناسیون کرونا بوده ایم که یکی از مسائلی که موجب تشدید این مسئله می شود این است که با وجود اطلاع رسانی های دقیقی که صورت گرفته است باز هم شاهد مراجعه و ثبت نام افراد زیر 60 سال در سامانه نوبت دهی واکسیناسیون هستیم.


وی افزود: این اقدام موجب می شود که شاهد اخلال مجدد در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون باشیم و کسانی که واجد شرایط هستند نتوانند در سامانه ثبت نام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: هم اکنون واکسیناسیون افراد بالای 60 سال در استان هرمزگان آغاز شده است و این افراد می توانند با مراجعه به سامانه سلامت جهت ثبت نام واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

 

نورزیان تاکید کرد: افرادی که سن آنها زیر 60 سال است و اقدام به ثبت نام در سامانه نوبت دهی کرده اند چنانچه نوبتشان برسد؛نوبتشان حذف می شود و واکسن برایشان تزریق نمی شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد : استان هرمزگان هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی به سر می برد و در 24 ساعت گذشته در استان هرمزگان با بستری شدن 204 بیمار جدید تعداد بیماران بستری به 784 بیمار رسیده است.


انتهاي پيام /9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار