تابناک-فرمانده انتظامی استان از کشف 209 کیلوگرم تریاک طی یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان رودان خبرداد.
کد خبر: ۹۷۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 10 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛سردار"غلامرضا جعفری"  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان رودان در اجرای طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابه جایی مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: با رصد تحرکات اعضای باند مسیر انتقال محموله مواد مخدر در محور"فاریاب-کهنوج" شناسایی و مأموران در قالب چنداکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: مأموران حین پایش خودروهای عبوری و ایست و بازرسی مقطعی خودروی وانت پیکان حامل مواد مخدر راشناسایی و دستور ایست صادر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه راننده خودرو با مشاهده مأموران و بدون توجه به ایست پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر و افزایش سرعت اقدام به فرار نمود، تصریح کرد: متهم پس از تعقیب و مراقبت طولانی با ورود به محورهای خاکی و فرعی عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از پوشش گیاهی و صعب المسیر بودن منطقه از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه هویت متهم و سایر همدستان وی شناسایی و اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو وانت پیکان 209 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار