مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور طرح آزمایشی قرائت، صدور و پرداخت آنی قبض های آب به صورت آنلاین درب منازل مشترکان شهر بندرعباس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 20 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین خادمی در خصوص این طرح اظهار داشت: اجرای این طرح از صبح امروز به صورت پایلوت و با حضور نماینده های شرکت آب و فاضلاب در درب منازل مشترکان با هدف سهولت در ارایه خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکان آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح قبض آب مشترک به صورت آنی در درب منزلش چاپ می شود و مشترک در صورت امکان آب بهاء خود را از طریق دستگاه POS که همراه ماموران قرائت می باشد، می تواند پرداخت کند.

خادمی ضمن تاکید بر پرداخت به موقع آب بها به منظور ارایه خدمات بیشتر به مشترکان، نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز هشدار داد.

وی تصریح کرد: با وجود تاکیدها و هشدارهای بسیار به شهروندان استان در خصوص صرفه جویی و بحران کم آبی در استان، شهروندان هرمزگان در تابستان امسال دو برابر سرانه مصرفی کشور آب مصرف کردند.

مدیرعامل آبفا هرمزگان گفت: متوسط سرانه مصرفی آب در کشور 150 لیتر در ثانیه است که شهروندان استان در تابستان امسال سیصد لیتر در ثانیه آب مصرف کردند.

وی آب مورد نیاز شهرهای هرمزگان را چهار هزار و 200 لیتر در ثانیه اعلام کرد و افزود: این میزان آب مورد نیاز در شرایطی است که آب تولیدی استان برابر با سه هزارو 500 لیتر بر ثانیه می باشد و حدود 700 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم.

خادمی خاطرنشان کرد: استمرار خشکسالی و کاهش نزولات جوی ، تامین آب در شهرهای هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس مرکز استان را بسیار وخیم کرده و از بحران فراتر رفته است.
بیش از 70 درصد جمعیت استان هرمزگان شامل بیش از 210هزار مشترک تحت پوشش شبکه آب شهری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار