تابناک-امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت : تسریع در رفع مشکلات ارتباطی روستاهای منطقه شهرستان بندرخمیر باید در دستورکار قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۷۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 15 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، جناب دکتر چنگایی رئیس شبکه بهداشت و درمان و جناب مهندس خداداد رئیس اداره مخابرات شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه خمیر در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند .

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان این قشر را مصداق مجاهدان و راسخون در دفاع از سلامت خواند و عنوان کرد : سختی های که امروز جامعه درمان متحمل شده است در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد .

حجت الاسلام صالحی تسریع در رفع مشکلات ارتباط منطقه رویدر علی الخصوص روستای پرنیمه و فیبر اصلی کهورستان به رویدر که سبب قطعی مکرر شده را خواستار شد .

وی در پایان به قطع ارتباط چندین ساله روستای بناب اشاره کرد و گفت: با تلاش مجدانه مسئولان ذیربط امکان ارتباط مجدد را تسهیل کنند .

در ابتدای این دیدار دکتر چنگایی رئیس شبکه بهداشت و درمان، گزارشی از وضعیت بیماری کووید ۱۹ (کرونا ) و روند واکسیناسیون در شهرستان را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد : با مجوز ورود واکسینه شدن افراد پنجاه سال به بالا این فرایند شرایط مطلوب‌ تر و آمار شیوع بیماری را کاهش دهد .

مهندس خداداد رئیس اداره مخابرات شهرستان خمیر نیز در ادامه این دیدار گفت : توافقات لازم برای حفاری مسیر فیبر نوری کهورستان به رویدر با مجموعه اداره راهداری انجام شده است .

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نزدیک اعتبار لازم جذب و مرحله عملیاتی شدن پروژه مهم آغاز و مشکلات ناشی از قطع فیبر نوری مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام ./9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار