تابناک-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار سرعت گرفتن کار تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی هرمزگان شد.
کد خبر: ۹۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 15 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر علی رئوفی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با اشاره به اهمیت تهیه اطلس اجتماعی و فرهنگی استان، عنوان کرد: رمز موفقیت در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در حوزه های مختلف منوط به وجود به آمار به روز و دقیق است که تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی استان به تحقق این مهم کمک می کند.

وی در همین خصوص، افزود: آمار دقیق و به روز در به ثمر نشستن برنامه ریزی ها در بخش های اجتماعی و فرهنگی کمک شایانی می کنند و در این بخش ۳۶ دستگاه تصمیم گیر دخیل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تعدد دستگاه های اجرایی تصمیم گیر دخیل در امور فرهنگی و اجتماعی سبب شده است چشم انداز ها و اهداف تعیین شده در این بخش ها به نتیجه مطلوب نرسد.


رئوفی، خاطرنشان کرد: نتیجه بخش شدن اقدامات در حوزه فرهنگی و اجتماعی و جلوگیری از جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی دخیل در بخش فرهنگی و اجتماعی مستلزم تدوین اطلس اجتماعی و فرهنگی استان با جمع آوری اطلاعات دقیق است.

وی گفت: تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در کارآمد شدن فعالیت های پژوهشی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار اثر گذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار