مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد:
تابناک-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از هشدار سطح نارنجی تداوم ناپایداری های دریایی در آب های استان هرمزگان از امروز تا روز یکشنبه ۲۷ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 15 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این خبر افزود: طبق اعلام هواشناسی با ورود سامانه جدید جوی از امروز پنجشنبه ۲۴ تا یکشنبه ۲۷ تیر ماه شاهد تداوم بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی و مواج ماندن دریا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: طی این روزها وزرش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت، افزایش ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتیمتر با تاکید بر مناطق فرا ساحلی، احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق را در آب های استان خواهیم داشت.

دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان تصریح کرد: این سامانه بر دریای استان از جمله آبهای قشم، بندرعباس، جاسک، سیریک، هنگام، لارک، ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، بندر خمیر، بندرلنگه، پارسیان، کیش، سیری و لاوان تاثیر خواهد گذاشت.

حسن زاده خاطر نشان کرد: مواج شدن دریا، اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و مسافربری و پار شدن تورهای صیادی از تاثرات ورود این سامانه به آب های استان هرمزگان خواهدبود.

وی تاکید کرد: با توجه به به مواج شدن دریا توصیه می شود از تردد شناورهای سبک در آبهای استان به ویژه مناطق پر خطر خود داری شود.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار