تابناک-نماینده مردم میناب در مجلس از عدم بکارگیری نیروهای بومی در مجموعه های نفتی و پتروشیمی شرق هرمزگان انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۷۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 18 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان حسین رئیسی در تشریح اهمیت سفر جمعی از نمایندگان به شرق استان هرمزگان در راستای  بررسی مشکلات این منطقه، گفت : این مردم چندین نسل است که در این منطقه ساکن هستند، پس در مالکیت اصلی مردم بر این زمین ها هیچگونه شک‌و تردیدی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در اجرای طرح نفتی و پتروشیمی که در شرق هرمزگان در حال اجرا است، حق و حقوق مردم این منطقه مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: معمولا تا کنون چند شرکتی که در حال فعالیت هستند، از نیروی بومی و محلی این منطقه استفاده نمی کنند.

رئیسی به یکی دیگر از مشکلات مردم منطقه بونجی از توابع شهرستان جاسک اشاره ای کرد و گفت: با وجود اینکه خیلی از شرکت ها با جمعیت غیر بومی در این منطقه مستقر شده اند ولی حاضر نیستند که در آبرسانی به روستاهای جاسک کمک کنند، در صورتی که آن‌ها بهره بردار اصلی از خط انتقال آب هستند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام تلاش دستگاه‌های اجرائی و متولی، ایجاد شرایط بهتر برای مردم است، با توجه به اینکه در چند سال اخیر گریبانگیر کشور و منطقه است ، پس می توان از مدیریت بحران برای شهرهای بحران زده کمک گرفت.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرق استان هرمزگان از تعداد پنج سد مهم برخوردار است که با مدیریت صحیح می توان آب شرب و کشاورزی منطقه را تامین کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت : به منظور رفع مشکلات پیرامونی، سفری که در حوزه انتخاباتی داشتیم ، مقرر شد تا کمیته ای تحت در جهت رفع مشکلات در کمیسیون اصل نود مجلس تشکیل شود.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار