امام جمعه اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فرهنگ سازی در زمینه اطاعت از قانون و گسترش قانون مداری و تربیت دینی یکی از عوامل مهم در کاهش جرایم است.
کد خبر: ۹۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 20 September 2015

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدحسن عاملی  در نشستی با مدیرعامل ستاد دیه کشور در اردبیل
افزود: در کنار این راهکار نباید از ساماندهی وضعیت اقتصادی و رسیدگی دولت به معیشت مردم نیز غافل شد زیرا هر قدر اشتغال در جامعه افزایش یابد به همان میزان جرایم کاهش می یابد.
وی با تقدیر از خدمات ستاد دیه آن را از برکات نظام اسلامی دانست و گفت: داشتن این تعداد زندانی جرایم مالی و تصادفات ما را بر آن می دارد تا برای حل این معضل به جد در زمینه فرهنگ سازی و تقنین قوانین بازدارنده اقدام کنیم و این حرکت به خوبی از ستاد دیه کشور آغاز شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی زندان های استان اردبیل ، سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در زندان های کشور خواستار توجه جدی ارکان دولت و شورای فرهنگ عمومی به فرهنگ سازی برای پیشگیری از وقوع جرایم مالی ، محکومیت های مهریه و نفقه و تصادفات رانندگی شد.
او تصویب و اجرای آزمایشی قانون اجباری شدن بیمه شخص ثالت را از خدمات ستاد دیه برشمرد و گفت: دائمی شدن این قانون در مجلس در نوبت رسیدگی است و با توجه به وجوه مثبت این قانون در مدت اجرای موقت آن انتظار می رود که با دائمی شدن آن دیگر شاهد زندانی شدن کسی از بابت تصادفات رانندگی نباشیم.

انتهای پیام /*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار