قهرمانی ازآغاز واکسیناسیون ۶۵ هزار فرهنگی در فارس خبر داد و گفت: تا ۱۵ شهریور تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 31 July 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: احمدعلی قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه از واکسیناسیون 65 هزار فرهنگی تا 15 مرداد ماه خبر داد وگفت: در دوز اول واکسیناسیون کرونا قرار است تمام فرهنگیان واجد شرایط واکسینه شوند و دوز دوم نیز از پنجم شهریور آغاز و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز و برخی شهرستانها از روز گذشته شروع به تزریق واکسن کرده اند، افزود: شهرهایی مثل جهرم،بیضا،سپیدان و کوهچنار به خاطر کوچک تر بودن امروز کار واکسیناسیون تمام شده است و شهر هایی همانند مرودشت و دیگر شهرها از فردا آغاز خواهد شد.

قهرمانی در ادامه با اشاره به اینکه در شهر شیراز نیز تزریق واکسن فرهنگیان در دو پایگاه شهید فهمیده در منطقه قصرالدشت و مدرسه علاالدین بهشتی در قدوسی در حال انجام است، عنوان کرد: همکاران نواحی 1 و 3 می توانند برای تزریق واکسن به پایگاه شهید فهمیده و همکاران نواحی 2 و 4 به مدرسه علاالدین بهشتی در قدوسی مراجعه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر همه فرهنگیان به جز سرویس مدارس، سرباز معلمان، حق التدریس ها و همکاران بازنشسته فرهنگی در اولویت تزریق واکسن هستند، اظهار کرد: البته عده ای از این افراد در گروه های سنی و شغلی دیگر اقدام به تزریق واکسن کرده اند و مابقی نیز در نوبت های بعدی توسط علوم پزشکی اعلام خواهند شد.

قهرمانی در خصوص آمار واکسینه شدن فرهنگیان از روز گذشته تا کنون اعلام کرد: هنوز شهرستانها آمار خود را به ما اعلام نکرده اند و شیراز نیز آمار قطعی در دست نیست اما تمام همکاران تا پایان مهلت ذکر شده واکسن دریافت خواهند کرد.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، فرهنگیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار