در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي در جامعه دريايي و بندري هرمزگان صورت گرفت
تابناک-تفاهمنامه مشترک همکاري در زمينه هاي پزشکي و درماني في مابين بيمارستان تخصصي صاحب الزمان (عج) و شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا وابسته به بنياد مستضعفان در بندرعباس امضاء شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 04 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان،در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي در جامعه دريايي و بندري هرمزگان اين تفاهمنامه به ارزش 20ميليارد ريال بين شرکت سينا و بيمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس منعقد شد ،تا هم شرکت سينا در نوسازي و تامين تجهيزات درماني اين بيمارستان نقش داشته و هم افزايش خدمت به پرسنل شرکت سينا را به همراه داشته باشد. معاون برنامه ريزي ،توسعه مديريت و منابع اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان در اين مراسم با اشاره به حديثي از پيامبراکرم (ص) با مضمون اينکه دو نعمت سلامتي و امنيت بين مردم مجهول است؛ اظهار داشت : بايستي اين نعمات را پاس بداريم وشکرگزار باشيم. صابري افزود: کادر درمان در خط مقدم سلامت هستند و در اين شرايط کرونايي هم خودشان در خطر هستند وجهادگونه گام برمي دارند.وي اظهار داشت :کادر درمان در خدمت به مردم پيشتاز بوده و مدافع سلامت مردم هستند و براحتي نمي توان قدردان اين عزيزان باشيم.
معاون برنامه ريزي،توسعه مديريت و منابع اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان خاطرنشان کرد: شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا که پيشرو در خدمات نوآورانه و ايفاي نقش مسئوليت هاي اجتماعي است؛ جهادگونه در اين حوزه ها نقش آفريني مي کند. وي گفت: اقدام شرکت سينا در انعقاد تفاهم نامه نشان داد که جامعه بندري نسبت به بخش درمان توجه ويژه اي دارد و خود را از حوزه سلامت و درمان استان جدا نمي داند. صابري گفت: شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا همچنين نقش آفريني ويژه اي در بزرگترين بندر شهيد رجايي دارد. وي افزود: بيمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس در زمينه مداواي بيماران نقش مهمي دارد.
صابري از اين اقدام ارزنده شرکت سينا براي انعقاد تفاهمنامه با بيمارستان صاحب الزمان (عج) قدرداني کرد. ناوسالار جاسم پور نيز به عنوان نماينده بيمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس نيز با قدرداني از اداره بندر و شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا جهت انعقاد اين تفاهمنامه گفت: در دومين سال است که با بيماري کرونا درگيريم و با مشکلاتي مواجهيم.
جاسم پور با اشاره به خودگردان بودن بيمارستان صاحب الزمان (عج) و استفاده بيش از حد از تجهيزات پزشکي با شيوع کرونا و نياز به ترميم و تعويض اين تجهيزات گفت : اميدواريم با افزايش تفاهمنامه ها با شرکت هاي فعال در مجتمع بندري شهيد رجايي، ميزان حمايت ها از بيمارستان افزايش يابد تا بتوانيم خدمات بيشتري را به پرسنل فعال در اين مجتمع و خانواده هاي شان در معاينات ادواري، خدمات درماني، اعزام آمبولانس دريايي تا قشم و... ارائه دهيم.
وي گفت: آمادگي داريم از طريق اين بيمارستان فوق تخصصي، آموزش هايي را به پرسنل درماني فعال در بنادر داشته باشيم.
جاسم پور گفت: مي توانيم پذيرش سريع و به موقع مصدومان ناشي از کار در بنادر را در بيمارستان داشته باشيم.
وي خواستار تداوم همکاري و انعقاد تفاهمنامه با ساير شرکت هاي بندري جهت مشارکت در حوزه درماني شد و از شرکت خدمات دريايي و بندري سينا براي مشارکت در تامين تجهيزات درماني اين بيمارستان قدرداني کرد. جاسم پور گفت: 50 تخت براي بيماران کرونايي در بيمارستان صاحب الزمان (عج) راه اندازي شده است که 100درصد پر شده است.
دکتر طراح زادگان مديرعامل شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا نیز در حاشيه اين مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا با بيمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي و مشارکت 20 ميليارد ريالي جهت تعمير وتجهيز امکانات پزشکي گفت: همواره آمادگي مشارکت در اين بخش ها را داريم و از رئيس شرکت خدمات دريايي و بندري جنوب شرق هم مي خواهم در اين حوزه بررسي نمايند و مشارکت داشته باشيم.
تداوم مشارکت ها
ايرج فقيري رئيس ناحيه جنوب شرق شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا در اين مراسم با اشاره به مشارکت اين شرکت در کمک هاي مومنانه پس از شيوع کرونا گفت: اين شرکت بخشي از سود خود را به حوزه مسئوليت هاي اجتماعي اختصاص مي دهدکه اين مشارکت ها تداوم خواهد يافت.وي گفت: شرکت سينا در 5 بندر اصلي کشور فعاليت دارد که بيشترين فعاليت را در ترمينال شماره2
بندر شهيد جايي دارد. فقيري گفت : کارمان در شرکت و بندر همراه با ريسک است و نياز به خدمات درماني داريم که گرچه در اداره بندر درمانگاه داريم، اما براي دريافت خدمات درماني تخصصي بايستي به بيمارستان صاحب الزمان(عج) که نزديکترين مرکز درماني به صنايع غرب بندرعباس است، مراجعه و بايستي از سرمايه انساني که بزرگترين سرمايه شرکت است، صيانت داشته باشيم.
رئيس ناحيه جنوب شرق شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا گفت: شرکت سينا پيشرو در ارائه خدمات به پرسنل با شيوع کرونا بود که اقدام به توزيع ماسک واقلام بهداشتي، رعايت فاصله گذاري اجتماعي، اجراي شيفت بندي پرسنل با هدف حضور کمتر در بندر و... کرديم و تاکنون فوتي ناشي از کرونا در شرکت نداشته ايم. وي با قدرداني از مسئولان اداره بندر گفت: شرکت سينا مجري سياست هاي سازمان بنادر است و با اجراي تفاهمنامه، ارائه خدمات ادواري بيمارستان به کارکنان مان افزايش مي يابد. وي بر مشارکت ساير شرکت هاي فعال در بندر در حوزه درمان با توجه به نياز امروز جامعه در اين شرايط کرونايي تاکيد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار