تابناک-باحضور مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از سامانه یکپارچه بارشماری سینا (سیباس) رونمایی شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 05 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت:
با رونمایی از این سامانه قادر خواهیم بود عملیات بارشماری از اسکله، محوطه و درب خروج را با این نرم افزار انجام دهیم.

دکتر طراح زادگان افزود: این سامانه در آذر ۹۹ در بندر چابهار که محدودتر است، اجرایی شد و در اسکله شهید رجایی به صورت آزمایشی انجام شد.

دکتر طراح زادگان اظهار داشت: در حال حاضر نیز آمادگی داریم که این سامانه را برای کل بارشماری بندر شهید رجایی فعال کنیم.
وی گفت: البته در حال حاضر سامانه فوق در محوطه اختصاصی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا فعال و راه اندازی شده و پس از تایید به صورت سراسری راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با قدردانی از همکارانش در بندرعباس برای آماده سازی این سامانه، اظهار داشت همکاران با دید تحولی و پیشرفت بارشماری کنند و اشکالات موجود را برطرف نمایند.
وی گفت: این سامانه پس از تایید نهایی توسط اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان و اخذ مجوزهای لازم به عنوان بارشمار سراسری استفاده می شود.

دکتر طراح زادگان گفت: آمادگی داریم این سامانه را در اختیار سایر شرکت های فعال بندری قرار دهیم .
وی گفت:عملیات بارشماری با استفاده از تجهیزات در حال انجام است که این تجهیزات به روز نیست و تامین آن سخت و حجم آن بزرگ است و به همین دلیل سیستم و سامانه یکپارچه بارشماری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا اشاره نمود : همواره تلاش شرکت سینا اجرای سیاست های سازمان بنادر ودریانوردی بوده و بحمدالله تاکنون نارضایتی از عملکرد همکارانم در بنادر اعلام نشده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و مشارکت 20 میلیارد ریالی جهت تعمیر وتجهیز امکانات پزشکی گفت: همواره آمادگی مشارکت در این بخش ها را داریم و از رئیس شرکت خدمات دریایی و بندری جنوب شرق هم می خواهم در این حوزه بررسی نمایند و مشارکت داشته باشیم.

دکتر طراح زادگان گفت: در راستای تاکیدات مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان جهت نوآوری و حرکت روبه رشد، برنامه هایی علاوه بر راه اندازی سامانه سیباس مانند راه اندازی گیت هوشمند جهت ورود و خروج کشنده ها به پایانه های کانتینری داریم و منتظر تعیین محل نصب این گیت توسط اداره کل بنادر ودریانوردی هستیم .

وی افزود: همچنین در راستای تاکیدات مدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی در بخش HSE و نصب نمایشگرها در بنادر، تجهیزات مورد نظر خریداری و منتظر نصب بیلبوردها هستیم که نصب آنها در فرهنگ سازی اثرگذار است و اگر لوکیشن هوشمند نصب شود، نمایشگرها نیز نصب می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت: توسعه شرکت در حوزه IT مدنظرمان بود که آن را زمینه رشد شرکت می دانیم و بحث استفاده از نرم افزارهای بومی مدنظر بود که چندین شرکت در حوزه های مختلف زمینه فعالیت شان فراهم شده است که با سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی هماهنگ هستند که اعتبار اجرای آن بیش از 40میلیارد تومان برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار