مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی به صورت مستقیم با وی در میان بگذارند تا برای حل آنها اقدام شود.
کد خبر: ۹۸۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 07 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عبدالله مرتضوی روز شنبه در جلسه تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر وی برگزار شد، افزود: خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران، می توانند از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۹۰۲۵۲۱۵۱۹ مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و با وی در ارتباط باشند.

وی همچنین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار اذعان داشت: حضرت زینب و امام سجاد (ع) پیام رسان واقعه کربلا بودند که این امر اهمیت رسالت خبرنگاری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بزرگترین نعمت خدا پس از خلقت، آموزش علم از طریق معلمان و خبرنگاران است و این افراد می توانند با انجام رسالت خود تاریخ را تغییر دهند.

مرتضوی با بیان اینکه خبرنگاران با نظام هستی و کائنات همنوایی می کنند، افزود: آنها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام شهدا را زنده نگه می دارند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در این جلسه گفت: خبرنگاران با زبان هنر می توانند چالش‌های حوزه ایثار و شهادت را منعکس و موانع را برطرف کنند.

شاهین عسگریان اضافه کرد: یکی از رسالت های بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج فرهنگ است هر چند در سال های اخیر مشکلات اقتصادی بر رسالت ما سایه افکنده است اما امیدواریم با کمک خبرنگاران بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار