رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات قم گفت: مجموعا 24 رسانه در بخش خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات و نمایندگی روزنامه های کثیرالانتشار در جشنواره رسانه ای ایران مقتدر مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۸۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵ 08 August 2021

به گزارش تابناک قم، فخرالدین یوسف‌پور در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این جشنواره یک کار ویژه و ممتاز شد که برای اولین‌بار در کشور در قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره فرصتی فراهم شد که برای اولین‌بار رسانه‌های استان در زمان انتخابات مورد ارزیابی قرار بگیرند.

یوسف‌پور بیان داشت: جشنواره ایران مقتدر در بخش رسانه توانست جلوه ویژه‌ای به انتخابات بدهد و در واقع زحمات دوستان در این عرصه دیده شد.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از زحمات آقای سلیمان‌پور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم نیز تشکر کنم که توجه ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات قم گفت: در بخش خبرگزاری ها ۱۳ رسانه، در بخش پایگاه های خبری ۹ پایگاه، در بخش نشریات مکتوب دو نشریه شرکت کردند و در بخش نمایندگی روزنامه های کثیرالانتشار نیز مشارکت شد اما آثار ارسال شده قابل توجه نبود و در این بخش برگزیده ای نداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار