نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ۴۸ منطقه آسیب پذیر در لرستان وجود دارد که شامل حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت است و خیرین می‌توانند در این راستا اقدامات خداپسندانه انجام دهند.
کد خبر: ۹۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 10 August 2021

به گزارش تابناک لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در گردهمایی امدادگران عاشورا اظهار کرد: در موقعیتی که کشور با دشواری‌های در داخل و خارج روبرو هست اما ظرفیت‌های بسیاری از اخلاص نمود پیدا می کند همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی آن را مشاهده کردیم.

وی گفت: افراد با اخلاصی در طول جنگ خالصانه تلاش کردند و اکنون بسیاری از انسان‌های متدین در جامعه در این موقعیت حساس با الگوبرداری از رزمندگان در کشور فداکاری می کنند.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در لرستان بین نیازمندان طبخ و توزیع شد، لرستان گنجینه ای از فداکاری و ایثار می باشد که متأثر از اقدامات مقام معظم رهبری که فداکاری ایشان به جامعه سرایت کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران باید برای از بین بردن نرخ بیکاری، تورم و اشتغال زایی جوانان به عرصه بیایند گفت: کمک ها باید به صورت منسجم و شناسنامه دار صورت گیرد تا بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ۵۰۰ هزار خانوار نیازمند در استان وجود دارد که ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد و ۵۰ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی می باشد و جمع زیادی که عزت نفس به آنها اجازه نمی دهند تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند.

وی ادامه داد: ۴۸ منطقه آسیب پذیر در لرستان وجود دارد که شامل حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت است و خیرین می‌توانند در این راستا اقدامات خداپسندانه انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار