سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با فوت یک خانم ۳۱ ساله مبتلا به کرونا تعداد قربانیان این ویروس در جزیره به ۴۳ نفر رسید.
کد خبر: ۹۸۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ 12 August 2021

محمدرضا رضانیا عصر پنجشنبه در با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: امروز یک خانم ۳۱ ساله با علائم تب، بدن درد، سرفه، بی‌حالی و بدون بیماری زمینه ای بستری در بیمارستان کیش امروز به دلیل کرونا جان خود را از دست داد.

وی با تاکید رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم افزود: روز گذشته نیز یک مرد ۶۰ ساله به علت ابتلا به بیماری کویید ۱۹ و با بیماری زمینه ای جان خود را از دست داده است.

رضانیا یادآور شد: نمی‌کند گرچه واکسیناسیون گروه‌های آسیب‌پذیر در حال انجام است اما نگرانیم که با این موج جدید بیماری ، هرگونه پروتکل شکنی بتواند در ارتفاع این موج سنگین فشار و بر تاب آوری مراکز بهداشتی درمانی را اضافه کند.

وی اضافه کرد: موارد مثبت ابتلا و آمار بستری ویروس کرونا در جزیره کیش در یک ماه گذشته روند افزایشی داشته که تا به حال سابقه نداشته است.

در حال حاضر هفت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کیش بستری هستند و بیماران دیگری که در بخش هستند بین هشت تا ۱۰ نفر نیز به شکل ویژه اکسیژن دریافت می‌کنند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۰ مرداد در این جزیره هفت هزار و ۳۴۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۵۳ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۴۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که هشت تن در روز گذشته بستری شده اند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار